miércoles, 18 de enero de 2012

AUTOAVALUACIÓ DE L’ACTIVITAT I DEL SEGUIMENT DE L’AVALUACIÓ CONTINUADA GLOBAL.

Ciència, tecnologia i societat estan estretament lligades. Cal dir que el principal concepte de canvi per a mi ha estat el considerar a les TE com a recurs per l’ensenyament aprenentatge, ja que jo fins al moment entenia les tecnologies només com a mitjans és a dir, com a eina que ajudava a portar a terme un aprenentatge, però no el fi per a resoldre problemes. Hem de tenir en compte les TIC abans, durant i després de qualsevol activitat d’e-a.
Afirmo i sobretot després de la realització del debat que no puc posicionar-me ni en una vessant sociodeterminista ni en una tecnodeterminista, perquè crec que és la barreja entre les dues la que dona sentit al après en l’assignatura. Tot i que la neutralitat és difícil i que les teories no en són. L’estructura que ens va marcar Toulmin per l’argumentació al debat em va agradar molt i va ajudar a fer-lo més entenedor i potser, per això també la gent s’hi va implicar més.
La societat i la tecnologia estan canviant contínuament, els seus valors també i per tant, l’educació ha d’adaptar-se, no ens hem de limitar a transmetre coneixement, sinó a construir-lo. Crec doncs que ha estat interessant cursar aquesta assignatura i trencar aquesta barrera i concepció que en tenia de la tecnologia i en concret de les TIC.
Per mi l’activitat ha estat difícil, ja que no dominava massa la temàtica: creació d’un bloc, realització d’un CMAP, índex automàtic, estar al cas de la resolució i pes dels documents...), però puc dir que acabo l’assignatura sabent-t’ho fer, tot i que encara puc millorar i molt.
Ja per últim el fet de realitzar una avaluació continuada m’ha servit per marcar-me el meu propi ritme i a la vegada el treball que he realitzat en funció de la meva organització laboral i familiar





No hay comentarios:

Publicar un comentario